fbpx
לוגו אגודה חדש

050-778-8949 :WhatsApp

077-9802773

aguda@sapir.ac.il

התחבר/י

מדור יזמות חברתית

מדור יזמות חברתית מעודד אקטיביזם ועשייה ואחראי על כל היוזמות הסטודנטיאליות והאירועים החברתיים במהלך השנה, בקמפוס ומחוצה לו. המדור מספק מסגרת פעילות לכלל התאים החברתיים במכללה.

כל סטודנט/ית עם רעיון ליזום ולשנות, מוזמנ/ת לפנות אלינו לצורך השתתפות בתא ואף עמידת בראש תא חדש/קיים. המדור נועד לתת לכם הסטודנטים, מקום להשפיע ולשנות, ואנחנו כאן כדי לעזור לכל אחד ואחת לאורך כל הדרך.

סטודנטים וסטודנטיות שייקחו חלק בפעילות בתא חברתי, זכאים לקבל 2 נק”ז עבור 60 שעות התנדבות שנתיות!

* לפרטים נוספים יש לפנות לראש המדור בטופס בתחתית העמוד

ראש מדור יזמות חברתית: ליאור בן ישי

התאים החברתיים שלנו:

התא הגאה

להט"ב בקמפוס? יש לך כתובת! האחווה הסטודנטיאלית הגאה היא הבית של הסטודטים.ות הגאים.ות בקמפוס. אנחנו קבוצה חברתית של א.נשים הפועלים.ות יחד למען יצירת קהילה להט"בית ומענה על צרכים של הקהילה הלהט"בית בקמפוס. מה אנחנו עושות? תוכן ותרבות להט"ביים | עשייה ואקטיביזם | מפגשים חברתיים אם את.ה רוצה לקחת חלק בעשייה, או זקוק.ה למענה בתחום הלהט"ב באקדמיה -  צרו איתנו קשר!

התא הדתי

מחברים. קהילה. בית. חשוב לך למצוא דירה שומרת כשרות? רוצה ללמוד קצת יהדות באווירה קלילה סטודנטיאלית? קיבלת עבודת בית על זמן החג? התא הדתי הוא הבית שלך, המיועד לכל סטודנט.ית דתי.ה, שומר.ת מסורת, או מי שפשוט רוצה לחוות קצת יהדות מכילה מקרבת ומחברת 🙂 זוהי הזמנה להצטרף אלינו כדי להכיר אנשים חדשים, לדבר על נושאים שמעניינים אותך, ולהיעזר בתחומי הפעילות שלנו/ הכל כדי שתרגישו הכי בבית בשדרות ומכללת ספיר.
להצטרפות ופרטים: מתניה-0528470355

תא סמ"ן

מעניין אותך לקחת חלק בקידום קמפוס נגיש - פיזית ומנטלית?! תא סמ"ן זקוק לך! סטודנטים מנהיגים נגישות בספיר לא לנעים בלבד כי נגישות היא אינטרס של כולנו באחד תא סמ"ן מתעורר ומזמין אותך להיות חלק מגרעין פעולה אקטיביסטי שיוביל תהליכים לחברה שוויונית וצודקת - כבר בקמפוס שלנו!

תא יוצאים בשאלה

בוגר/ת החינוך החרדי / הדתי? יוצא/ת בשאלה? הקהילה הזאת בשבילך. תא יוצאים בספיר גאה להציג קהילת יוצאים מכל גווני הקשת החרדית והדתית על מנת להעניק שוויון הזדמנויות, זכויות ומעטפת קהילתית. שיח פתוח מפגשים חברתיים סדנאות מגוונות מיצוי זכויות ארוחות שישי וערבי חג.

התא הפמניסטי

בואי להרגיש מלכה בקמפוס! התא הפמיניסטי מחפש שותפות חדשות לפעילות ומזמין אותך להצטרף אליו ולקחת חלק בפעילות פמיניסטית משמעותית!

תא סול טוק

דבר.י נשמה המלחמה הזו נוגעת לכולנו והיא מציפה לא מעט רגשות, מחשבות ותחושות. אתם מרגישים שאתם חוששים/ מוטרדים מהחזרה לשגרה? מהחזרה ללימודים? לא עוצמת או אופי החוויה שאתם חווים היא שחשובה, אלא איך היא משפיעה עליכם. חשוב שתדעו, אתם לא לבד. וגם כאן בקמפוס, אנחנו נמצאים פה בשבילכם. מחפשים דרכים לעיבוד החוויות שעברתם? או לדבר עם מישהו על החוויות שלכם? עכשיו זה זמן טוב. סול-טוק, אל תישארו עם זה לבד.

כיף לראות אתכם נהנים

טופס פנייה לעו"ד האגודה

עורך הדין של האגודה מספק שירות לסטודנטים ולסטודנטיות חברי האגודה ללא עלות בתחומים הבאים:

• תצהירים לארנונה ולמלגות
• אימותי חתימה על תצהירים
• ייעוץ משפטי בכל נושא

הפרטים התקבלו. לקראת יום הפגישות הבא עם עורך הדין שלנו, ניצור קשר לתיאום מועד הפגישה :)